Arkadia 7 Ustawienia

Prędkość gry 1
Prędkość jednostek 1
Burzenie budynków Aktywne
Morale Aktywne (oparte na punktach)
Milisekundy Aktywne
Ograniczenie straszaków 1% punktów wioski
System badań Prosty (niezbadane / zbadane)
Kościół Aktywne
Wieża strażnicza Aktywne
Odznaczenia Aktywne
Rozwój wiosek barbarzyńskich Aktywne (do 3000 punktów)
Osady koczownicze Osady koczownicze aktywne
Czas na przerwanie ataku 10 minut
Czas przerwania dla transportów 5 minut
Bonus nocny Aktywny od 0:00 do 8:00
Ochrona dla nowych graczy 5 dni
Max stosunek ataku (atakujący:obrońca) Nieaktywne
Współczynnik blokady ataków Aktywny, oparty na poziomie 20% pkt słabszego gracza
Flagi Aktywne
Farmienie Aktywne, ze zbieractwem
Twierdza Aktywne

Jednostki

Łucznicy Aktywne
Zwiad Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską.
Rycerz Aktywne, umiejętności mogą być podnoszone.
Chłop Aktywne

Szlachcic

Sposób rekrutacji Złote monety
Maksymalny dystans podróży szlachcica 1000 pól
Utrata poparcia po napadzie szlachcica 20-35
Wzrost poparcia na godzinę 1

Konfiguracja

Limit członków plemienia 40
Ataki na członków plemienia Odbywają się jak normalne ataki
Poziomy plemienia Aktywne
Zastępstwo Aktywne
Ograniczenia zastępstwa Ograniczone prawa zastępcy po przekroczeniu 30 dni zastępstwa w ciągu ostatnich 60 dni.
Przesyłanie surowców Aktywne, ograniczenie czasowe zależne od czasu rozpoczęcia gry przez danego gracza
Możliwość wyboru kierunku startu Aktywne
Warunki zwycięstwa Ograniczenia ataków będą stopniowo zmniejszane, aż do całkowitego usunięcia. Następnie ustawiony zostanie warunek zwycięstwa w postaci dominacji.
Data rozpoczęcia 26.08.20 12:00